Ortodoksisuus tutuksi selkokielellä 11/2026

Ortodoksisuus tutuksi selkokielellä 11/2026


Evenemangsdatum 13.11.- 15.11.2026
Evenemangsplats
Anmälan stänger: 30.10.2026 00:00
Evenemangspriser. 147,55 €/Studenthotell 1 enkelrum, inkl. boende, undervisning, måltider

Mitä tarkoittaa olla ortodoksi? Tällä kurssilla opit, mitä ortodoksinen kirkko ja ortodoksinen usko tarkoittavat. Käymme yhdessä läpi uskon perusasioita ja ortodoksisen elämän tapoja. Käytämme helppoa suomen kieltä. Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat oppia lisää ortodoksisesta uskosta. Kurssi sopii myös niille, jotka haluavat kerrata ja syventää tietojaan. Kurssin hinta on 130 euroa. Hintaan sisältyy majoitus opistohotellissa kahden hengen huoneessa tai hotellin soluhuoneessa. Hintaan kuuluvat myös opetus ja kurssin ohjelman mukaiset ateriat. Kurssi saa tukea Suomen ortodoksiselta kirkolta.

Päivitetään myöhemmin. 

Lärare

Riikonen Juha Riikonen

Jag är Juha Riikonen, TT, en ordinarie lärare vid Valamo College. Jag undervisar i teologiska ämnen. Mina huvudkurser är relaterade till den ortodoxa livsstilen, som

+358 50 3247073

juha.riikonen (at) valamo.fi